woensdag 28 juli 2010

Panasonic DMC-TZ5 camera


Verleden week had ik een afspraak gemaakt met een fotograaf voor foto’s te laten maken van mij samen met mijn dochter, maar ze hadden afgebeld omdat ze het veel te druk hadden. Die dag heb ik mijn camera genomen en zelf foto’s gemaakt van mijn jongste dochter Sirinya.
Het lukt mij wel best met een gewoon fototoestel van Panasonic DMC-TZ5 Een van mijn hobby is foto’s maken, maar ik wil het beter kunnen. Ik heb zelf geen tijd om een cursus te gaan volgen, dus probeer ik dingen zelf te leren, maar dat is niet zo gemakkelijk. Vooral om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn van mijn camera : dat duurt best lang, en meestal is mijn camera versleten voor ik al opties onder de knie heb. Hieronder vind je een paar van de foto’s die ik verleden week en deze week heb gemaakt. Het zou leuk zijn voor mij om les te gaan volgen; maar dan moet het wel een snelcursus zijn, zodat ik nog tijd heb om ander dingen te leren..

Last week I made an appointment with a photographer to make pictures of me with my daughter , but they called because they were too busy.That day I took my camera and made pictures of my youngest daughter Sirinya.
It works well with just a Panasonic DMC-TZ5 camera One of my hobby is making pictures, but I want to be better at it. I do not have time to follow a course, so I try to learn things themselves but it is not so easy.Especially to find out what my camera can do; it lasted a long time, typically my camera almost worn out before I discovered all options.Below, you can see some of the photos that I took last week and this week. It would be fun for me, to take a course; but that would have to be a “short course”, so I would still have time to learn other things.

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten